HET BROODHUISJE
  • Home
  • About
    • Mijn projecten
    • Nieuwjaarspakketten 2019
    • Nieuwjaarspaketten 2018
    • Sinterklaas Feest
    • Dagje uit met Het Broodhuisje
    • Nieuwjaarspakketjes 2017
    • Hier was ik in 2016 mee bezig
  • In de Media
  • Donateurs 2020
    • Donateurs 2019 >
      • Donateurs /Sponsoren 2018 >
        • Vaste donateurs
  • Contact
  • Agenda 2019
    • Tussen Stand van inzamelen >
      • Donateurs 2017 >
        • Donateurs 2016 >
          • Welke donaties zijn er binnen gekomen?

Hier een aantal pakketten die weggegeven zijn aan een aantal gezinnen.
Het zouden er maar 56 worden , maar dankzij vele gulle gevers heb ik in totaal maar liefst 93 mensen blij mogen maken met een geweldig mooi pakket.



Foto





​Op 30 augustus heb ik een geweldig bericht mogen ontvangen.
Ik heb een mooie grote schuur tot me beschikking gekregen om alles in op te slaan :) 
Dankzij deze lieve mensen kan ik nu al beginnen met het inzamelen van diverse goederen!!!
Heeel erg bedankt donateur voor deze top locatie! En de kar voor de inzameling









Foto
Vandaag 08-09-2017 heb ik een gesprek gehad op de basisschool obs de garven te Delfzijl.
Ik heb daar mijn verhaal mogen doen.
En heb geweldig nieuws..
Ook de school vindt het een prachtig initiatief en mag daar ook dozen neer zetten om spullen in te zamelen.
Van 2 Oktober tot 21 Oktober 2017 Staan daar in de gang dozen om de spullen in te doen.
Heel erg bedankt O.B.S de Garven ​en alle ouders en kinderen voor jullie donaties die zullen gaan komen.
​
​
De foto is het totale opbrengst van 3 weken inzamelen, alle ouders heel erg bedankt

Foto
 Vanaf maandag 30-11-17 gaat de inzameling starten op GBS het baken .Door een lieve moeder die bij mij ook loopt voor het brood halen vroeg ze of het ook leuk was om hun directeur te vragen. Wat een super lief idee en natuurlijk ben ik daarmee akkoord gegaan, heel graag zelfs. Alle beetjes helpen natuurlijk enorm.
Hun directrice vond het een super mooi project en is er mee ingestemd. Ik wil alle ouders leraren alvast heel erg bedanken voor hun geweldige bijdragen die zal gaan komen.
​Binnenkort de foto van het totale opbrengst plaatje.

Foto
​
Ook vandaag 08-09-2017 mooi nieuws te horen gekregen van basisschool C.B.S de Vore te delfzijl.
Ook mag ik hier op 02 oktober tot 21 oktober 2017 weer gaan inzamelen voor het project.

Vorig jaar mocht ik ook op deze school gaan inzamelen voor het goede doel.
Mega bedankt C.B.S de Vore en alle ouders en kinderen voor jullie donaties die sullen gaan komen.

​
De foto is het totale opbrengst van 3 weken inzamelen, alle ouders heel erg bedankt

Foto
Vandaag 11-09-2017 HEbben de dames van peuterspeelzaal duimelotje delfzijl ook toestemming gegeven
Hier mag ik ook inzamelen van 2 oktober tot 21 oktober 2017.
Bedankt voor jullie steun dames we gaan er voor :)

De foto is het totale opbrengst van 3 weken inzamelen, alle ouders heel erg bedankt

Foto
Vandaag 11-09-2017 heb ik een gesprek gehad met planpietje van sint&co uit Delfzijl. Ik wou zou graag wat voor de kinderen gaan betekenen en ze ook een leuk cadeautje overhandigen wat ze van zwarte piet konden krijgen. Ik heb me stoute schoenen aan getrokken en contact opgenomen met deze pietenclub. Ze waren zeer enthousiast over mijn project en wouden graag meewerken. Op 24 november 2017 komen er twee zwarte pieten bij mij langs om de kinderen van de gezinnen een leuke verassing te overhandigen. Binnenkort natuurlijk de leuke foto's hiervan ook op de website.

Foto
Een paar dagen terug had ik een email gestuurd naar www.goedkoopsnoep.nl .
En heb daarin kort mijn verhaal gedaan en mijn project uitgelegd.
Ik heb van hun zo een mooie email terug ontvangen en een hele grote doos ontvangen met een aantal nieuwe kledingstukken snoepzakken en heel veel loom bandjes. Ik heb een mail vandaag 12-09-2017 een geweldig bedankje naar hun terug gestuurd en dit was hun antwoord erop. 

Fijn om te horen! Goed dat we zulke goede dingen kunnen steunen.Normaal gesproken doen we dit niet, maar ik wou graag een uitzondering maken.
Met vriendelijke groet,
William van ’t Hul



Foto
Ik heb contact gehad met consumenten service omega Pharma, en ook hun wouden mijn project steunen.
Ze hebben aan jong en oud gedacht van hygiëne  tot vitamine .
​Heel erg bedankt voor deze super mooie donatie

Beste Ilonka,

Fijn dat de producten goed passen in de samen te stellen pakketten. Juist door aan zowel jong en oud te denken hopen we dat je het goed kunt inzetten.Heel veel succes met het samenstellen en dit dankbare werk.
Met vriendelijke groet
Consumentenservice Omega Pharma



Foto
Langzaam stromen de diverse donaties binnen. Dat is gewoon helemaal te gek.
Maar ja toen kwam je met het idee waar moet het allemaal in haha.
Nu ben ik hard opzoek naar kerstpakket dozen of verhuis dozen. Dus vandaag weer heerlijk wat mails de deur uit gestuurd , voor zowel producten , goederen en voor de dozen. Nu wordt het hard duimen om mooi nieuws te ontvangen. Duimen jullie met me mee???




Foto
Woww weer een geweldige mail ontvangen van HomeMade.
Ze doneren maar liefst 60 pakken mix die worden donderdag geleverd :)Dan komt natuurlijk de foto online te staan
HomeMade Bakmixen heel erg bedankt voor u geweldige bijdragen.
​


Bedankt voor uw interesse. Wat fijn dat u zich inzet voor deze 56 gezinnen.
Wij zijn verheugd u te mogen mededelen dat wij uw project gaan steunen. Wij gaan 60 verpakkingen van de HomeMade Granny's mix voor Appeltaart ter beschikking stellen voor de Nieuwjaars pakketten. Wij hebben een collega gevonden die bereid is om de goederen bij u in Delfzijl af te komen afleveren.
Wij horen graag van u wanneer u deze producten wenst te ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Consumentenservice
Smilde Homebaking B.V.

Foto
Vandaag 25-09-2017 Bekeek ik weer de email, na helaas weer een aantal afwijzingen zat daar ook weer een geweldige mooie toewijzing bij.
Mijn dank is heel erg groot Lassie is een nieuwe donateur die graag een steentje wilt bij dragen. Binnenkort de foto van de ontvangen donatie.

Hoi Ilonka,

Daar doen we graag aan mee, ik ga kijken wat we kunnen betekenen voor Broodhuisje.

Groetjes Marieke

groet Marieke Consumentenservice Lassie



Foto
Hallo allemaal..
​Vandaag 27-09-2017 Keek ik natuurlijk mijn email weer even na.
En ja hoor ook deze geweldige sponsor wilt wat doneren aan de nieuwjaars pakketten.
Mijn dank is mega groot binnen kort de foto van de ontvangen donatie.

Goedemiddag Ilonka, 
Hartelijk dank voor je e-mail en wat een mooi initiatief. Wij hebben nog artikelen staan die in het ‘oude ’ jasje zitten, die wij je graag aanbieden.

Ik vraag de postkamer wat wij hiervan nog aan voorraad hebben en zal deze morgen/ deze week aan je toesturen.

Het zou erg leuk zijn om een foto te ontvangen, zodra het nieuwjaarspakket compleet is.

Succes met het vervolg van dit project.

Met vriendelijke groeten,
anonieme donateur

Foto
Alle formulieren ingevuld..
Dankzij Humanitas Sint Nicolaas afdeling DAL kan ik de kinderen een leuk extra cadeautje geven. er komen gezellig 2 zwarte pieten bij hun op bezoek met een leuk cadeautje voor de kinderen.
Heel erg bedankt hiervoor. De aanmeldingen komen jullie kant op.

Foto

Een hele lieve email ontvangen , en zelfs 2 bedrijven die doneren ik ben u heel erg dankbaar voor alles





Goedemorgen Ilonka,
Dan gaan we voor de Nieuwjaars pakketten 56 setjes dinerkaarsenmaken!
Ik ben ook zo vrij geweest om onze buren (Abrahams Mosterdmakerij) even te polsen en zij doneren ook met alle plezier 56 potten mosterd voor in je pakketten.
Met vriendelijke groet,
Kaarsenmakerij Wilhelmus, Eenrum

Foto
Wat een geweldige opbrengst hebben we gekregen van de mooie actie van Albert heijn Delfzijl Goedzak speelgoed actie,
Twee weken lang werd er speelgoed ingezameld nieuw zgan en tweedehands maar wow dit is nog maar een deel er van en wat zullen hier vele kinderen blij mee worden.

Foto
We hebben een geweldige actie afgelopen zaterdag gehad 9 December 2017  bij coop in Spijk , ondanks de kou hadden wij ook af en toe de zon heerlijk in ons gezicht. Samen heb ik hier mogen staan met een jongen die van school een maatschappelijke stage moest lopen. Je hebt het geweldig goed gedaan jongen!!
​Wij willen alle lieve mensen bedanken voor deze geweldige opbrengst

Foto

Ik heb een tijd geleden een geweldig gesprek gehad met Mevr Carla en Men Arnold , Dit zijn de directeurs van eemshave.info. Zei hebben het krantenartikel gelezen van mij in de krant. Ze wouden heel graag iets voor mijn project betekenen.
Op de kerstnetwerk bijeenkomst van de eemshaven.info hebben ze een video van mij afgespeeld. En hierna hebben diverse bedrijven een bedrag gedoneerd in een grote box voor dit project.
Met trots mag ik de opbrengst met jullie delen,,,,,
Er is een geweldig geweldig groot bedrag opgehaald!!!!!!!
Hiermee zijn er rechtstreeks inkopen gedaan bij Albert Heijn Delfzijl ,dit heb ik samen met een vrijwilliger van mij gedaan , maar ook Albert Heijn Delfzijl geven er nog een super leuke donatie boven op wat dat is ,, dat is nog een grote verassing.
Ik wil echt alle bedrijven die dit waargemaakt hebben 1000maal bedanken ook natuurlijk Carla en Arnold heel erg bedankt voor het steunen en aandacht geven aan mijn project Eemshaven.info heel erg bedankt.
En ik kan het maar niet vaak genoeg blijven zeggen hoe dankbaar ik jullie allemaal ben.
Voor dit jaar ben ik zo gezegend dat ik dit mag waarmaken voor de mensen, de steun en vertrouwen die de mede mens heeft in dit mooie project, en volgend jaar ook weer mag knallen voor de medemens

Foto
​Vandaag 19-09-2017 Maakte ik mij email open..
En hoe blij kan je worden van een toewijzing.

Ik krijg maar liefst 56 dozen voor mijn project mega mega bedankt ...
De dozen zijn op 21-09-2017 binnen gekomen heel erg bedankt www.dozenmarkt.nl voor jullie geweldige steun naar mijn project toe

Goedemiddag mevrouw Habing, beste Ilonka,
Bedankt voor uw bericht via onze website.
Ook uw doel willen wij steunen.
Hoeveel dozen heeft u nodig? En welke afmeting?

In afwachting van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Sandra van Splunter

Foto
En toen kreeg ik een super leuk telefoontje.Van een leverancier die een opdracht heeft gekregen om bij mij 10 dozen Curry afteleveren GEWELDIG!!!! Heel erg bedankt Zaanse mayonaise, Van Wijngaarden . Maar liefst 10 dozen binnen gekregen aan huis bezorgd . Heel heel erg bedankt voor deze geweldige donatie

Foto
Vandaag was het zover 25-09-2017 .Ik ben samen met een vriendin naar Friesland alchum toe gereden. Het was een super lange reis in totaal 3 uur haha. Maar voor een geweldige mooie donatie.
We hebben heel veel chocolade pasta mogen ontvangen en reepjes chocolade :) Mijn dank is heel er groot KLAFA Chocola .






Hallo Ilonka,

Ik zou zeker wat willen schenken.
Denk aan Chocopasta Hazelnootpasta Melk reepjes
Hazelnoot reepjes.Komen jullie het zelf halen??

Met vriendelijke groet, with best regards

KLAFA Chocola Achlum
J. Klaver  | directeur / eigenaar



Foto
Vandaag 26-09-2017 had ik weer een prachtige email er tussen zitten, ik ben gewoon echt sprakeloos aan het worden van al deze geweldige bijdrage's. Ik wil jullie heel erg bedanken voor deze prachtige donatie. Binnen kort de foto
Beste Ilonka,

Dank voor je mail.
We vinden je initiatief erg zinvol en willen je graag steunen met 56 flessen bodylotion van Speick.

Heel veel succes!

Met vriendelijke groet,

Joyce Weerman
Corporate Communicatie

Foto


Woorden schieten me helmaal te kort nu... in tranen vertel ik jullie dit 

Een paar weken geleden kreeg ik een hele lieve email van een man en vrouw samen.
Zei wouden heel graag mijn project financieel steunen. Maar omdat ik zelf geen geld wil aannemen hebben we een leuke oplossing bedacht. Waardebonnen van de action !
Helaas was ik zelf niet aanwezig om ze in ontvangst te mogen nemen. Onverwachts werd dit bij mij gebracht

Maar wowww wat geweldig van deze anonieme schenker.
Hier kan ik heel veel mooie verzorging producten oud en nieuw spulletjes en sinterklaas kadootjes voor kopen.
En natuurlijk eten en drink waar .

Ik wil de donateur nog maar heel heel erg bedanken. En natuurlijk komen de foto's op de pagina te staan. Van alle mooie spullen.

EN WAT GEWELDIG!!!! DEZE LIEVE MENSEN WILLEN ME VOLGEND JAAR WEER STEUNEN WAT BEN IK U REUZE DANKBAAR !!!!

Foto
Vanmorgen 7-11-2017 ben ik uitgenodigt bij ah Delfzijl.
Doordat vele mensen mijn project hadden opgegeven voor de goedzakken met speelgoed.
Dankzij iedereen heel erg bedankt hiervoor,
​Ditjaar gaan we inzamelen voor ons project hopen op heel veel mooie verassingen voor de kinderen!

Foto
Wat geweldig was dit. Vorige week kwam de postbode aan de deur met een pakketje.
Nog steeds weet ik niet van wie ik dit heb mogen ontvangen. Maar ik ben u reuze dankbaar hiervoor...

​Ik heb hiermee al heel veel mooie dingen kunnen inpakken nogmaals bedankt!!!

Foto
Wat geweldig!!! Toen was het zover...

De cadeautjes voor de kinderen zijn alvast gebracht bij mijn thuis. Maarliefst 86 in de leeftijd van 0 tot 11 jaar krijgen een mooie verassing van zwarte piet.

Foto
Agelopen zondag 10 December 2017 hebben wij ook een prachtige actie gehouden in de jumbo aan de jachtlaan , en wat een mooie opbrengst was dit. Ook was hier de stageloper tim bij aanwezig . en mijn zusje mancika die mij hier bij heeft gestaan.

Alle mensen die een donatie gegeven hebben heel erg bedankt voor deze geweldige bijdragen.

En natuurlijk Jumbo Noordman delfzijl bedankt dat wij hier van u mochten staan Tot Volgendjaar weer!!

Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Home
  • About
    • Mijn projecten
    • Nieuwjaarspakketten 2019
    • Nieuwjaarspaketten 2018
    • Sinterklaas Feest
    • Dagje uit met Het Broodhuisje
    • Nieuwjaarspakketjes 2017
    • Hier was ik in 2016 mee bezig
  • In de Media
  • Donateurs 2020
    • Donateurs 2019 >
      • Donateurs /Sponsoren 2018 >
        • Vaste donateurs
  • Contact
  • Agenda 2019
    • Tussen Stand van inzamelen >
      • Donateurs 2017 >
        • Donateurs 2016 >
          • Welke donaties zijn er binnen gekomen?